Најчешћа питања - технички аспект

* Кликом на питање отварате/затварате одговор

1.  Шта је све потребно да бих могао да приступим порталу Централног регистра?

2.  Шта је још потребно од програма да се инсталира када добијем картицу са сертификатом и читач или USB smart token и како се то ради?

3.  Појављује ми се грешка "Pkcs11 provajder nije pronađen". Шта то значи?

4.  Који су браузери подржани за рад на порталу и да ли је потребно још нешто додатно да се инсталира?

5.  Када кликнем на "Идентификација" обвезника или "Региструј се" добијам поруку "Комуникација са уређајем прекинута на захтев корисника".

6.  Појављује ми се грешка "Неочекивана грешка приликом потписивања". Шта то значи?

7.  Када кликнем на Обвезника и унесем ПИН, појави ми се грешка "За изабраног корисника не постоји регистрација код ниједног правног лица". Како да решим тај проблем?

8.  Када унесем ПИН појави ми се порука “Неисправан ПИН”

9.  Када унесем ПИН појави ми се порука "ПИН је блокиран". Како да га одблокирам?

10.  Молимо вас за један одговор, наше рачуноводство има електронско плаћање, картицу и смарт читач смо добили од Трезора као сертификационог тела. Да ли ово значи да ми већ имамо сертификат и да ли можемо то користити за портал Централног регистра или морамо да тражимо поново сертификат од МУП-а, Поште, Привредне коморе Србије или Halcoma-a?

11.  Приликом приступа Порталу појављује се порука "This connection is untrusted" ("Ова веза није безбедна")

12.  Појављује ми се порука "Проблем у комуникацији са сертификатом" приликом пријаве на систем